Vilkår og betingelser for booking
Artikel 1: Generelle forhold, anvendelse af vilkår og betingelser
For at sikre en nem proces og en god planlægning af din rejse, skal du acceptere vores generelle salgs- og leveringsbetingelser. Rejse- og betalingsbetingelserne regulerer det juridiske forhold mellem dig og LA Travel Denmark A/S. Ved at booke igennem os, accepterer du disse generelle vilkår og betingelser i forbindelse med købet. Oplysningerne om TravelGroep BV er:
LA Travel Denmark A/S, der opererer under Latravel.dk
Birk Centerpark 40
7400 Herning
1066EP Amsterdam, Nederlandene
Telefon: 35 15 07 69 (man. - fre. kl. 09.00 til 16.30)
E-mail: [email protected]
Artikel 2: Aftale
2.1 Aftalen indgås ved den rejsendes accept af tilbuddet fra Latravel.dk. Den rejsendes accept sker normalt elektronisk (via bookingsiden på hjemmesiden), men kan også ske skriftligt eller telefonisk.
2.2 Sørg for, at du angiver alle dine oplysninger korrekt til Latravel.dk, når du accepterer tilbuddet. Latravel.dk har tillid til, at disse oplysninger er korrekte. Hvis en booking skal ændres senere, som følge af ukorrekte eller ufuldstændige oplysninger, vil alle tilknyttede omkostninger påhvile dig.
2.3 Når aftalen er indgået, vil du modtage en bekræftelse på aftalen skriftligt eller elektronisk (via e-mail). Du er forpligtet til at kontrollere denne bekræftelse for eventuelle fejl straks efter modtagelsen. Dette omfatter oplysninger som rejsedatoer, hotelophold, flyoplysninger, arrangementet samt personlige oplysninger. Hvis oplysningerne i bekræftelsen er forkerte, skal du kontakte Latravel.dk senest inden for 24 timer. Ændringer af fly eller navne i ordrebekræftelsen inden for 24 timer kan ofte føre til ekstra omkostninger. Latravel.dk er ikke ansvarlig for eventuelle tab eller omkostninger, hvis det senere viser sig, at de oplysninger, der er blevet givet under bookingen, er forkerte. Omkostninger, der opstår som følge af ændringer af en booking på grund af forkerte eller ufuldstændige oplysninger, påhviler dig.
2.4 Latravel.dk indgår aftalen under forudsætning af, at man rent faktisk kan reservere de bestilte pakker. I denne sammenhæng forbeholder Latravel.dk sig retten til at annullere aftalen op til maksimalt en arbejdsdag efter modtagelse af den aftalte rejsesum, i så fald vil Latravel.dk refundere den betalte rejsesum inden for 5 arbejdsdage efter betaling.
2.5 Ændringer i forbindelse med transport, andre omkostninger eller gebyrer (moms, lufthavns- eller brændstoftillæg) overføres aldrig til kunden af Latravel.dk. Den rejsesum, der betales for den bestilte rejse, kan derfor aldrig ændre sig, efter at bestillingen er foretaget.
2.6 Eventuelle turistskatter skal betales af den rejsende i receptionen ved ankomst. Disse skatter er ikke inkluderet i reservationen og skal betales direkte af den rejsende. Betaling af turistskat er udelukkende den rejsendes ansvar og kan ikke refunderes eller afkræves af os.
2.7 Åbenlyse fejl og mangler (som klart er fejl eller mangler) i de oplysninger, der leveres af eller på vegne af Latravel.dk og dets leverandører, hvad enten det er via hjemmesiden eller i aftalen, er ikke bindende for Latravel.dk. Latravel.dk påtager sig intet ansvar for dette. Latravel.dk forbeholder sig også retten til at regne med åbenlyse fejl i tilbud.
Artikel 3: Betaling
De samlede rejseomkostninger (eller det beløb, der skal betales) skal indsættes på Latravel.dk’s konto på det angivne tidspunkt. Hvis du har bestilt rejsen med et depositum, sender vi dig en påmindelse om den resterende betaling 6 uger før afrejse. Først når du ikke har reageret på den tredje påmindelse, betragtes betalingsfristen som værende overskredet. Hvis betalingen ikke sker til tiden (dvs. efter den tredje påmindelse og 4 uger før afrejse), vil der være tale om misligholdelse, og eventuelle renter og omkostninger, som Latravel.dk skal betale på grund af din misligholdelse (f.eks. betalinger til leverandører og eventuelle inkassoomkostninger), vil fuldt ud være dit ansvar, og rejsen vil blive aflyst.
Artikel 4: Ændringer
4.1 Latravel.dk er ikke ansvarlig for, uanset årsag, manglende mulighed for at deltage i rejsen og/eller deltage i den bookede begivenhed, og er ikke ansvarlig for eventuelle tab som følge heraf. Latravel.dk vil altid sørge for en passende rejseplan, hvor et besøg til begivenheden er rimeligt muligt. Latravel.dk sikrer, at rejseelementerne er koordineret med begivenheden. Det er dog dit eget ansvar rent faktisk at være til stede ved begivenheden til tiden.
4.2 I tilfælde af omstændigheder, som er ude af din kontrol, forhindrer din deltagelse i en rejse eller deltagelse i en booket begivenhed eller kamp, såsom flyforsinkelser eller -aflysninger, uforudsete omlægninger af begivenheder i sidste øjeblik eller ændringer i kamptidspunkter, er vi forpligtet til at hjælpe dig efter bedste evne, afhængigt af karakteren af din booking hos os og den underliggende årsag til problemet. Det er vigtigt at bemærke, at der er betydelige forskelle i ansvar og protokol for håndtering af tab, afhængigt af om elementerne i din rejse er booket hos os eller på egen hånd. Dette gælder for situationer, hvor rejsens første dag allerede er begyndt, for at præcisere tidspunktet for gældende regler.
4.2a Elementer, der er booket gennem os: Hvis du har booket forskellige dele af din rejse hos os, såsom fly, hotel eller billetter til arrangementer, vil vi arbejde tæt sammen med dig for at hjælpe dig med at finde løsninger, der kan minimere eventuelle forstyrrelser af dine planer. Vi er dog ikke ansvarlige for eventuelle ekstraomkostninger, der måtte opstå som følge af dette.
4.2b Dele, der ikke er booket hos os: For dele af din rejse, som du selv har arrangeret, f.eks. flybilletter booket gennem en anden udbyder, kan vi ikke drages til ansvar for eventuelle problemer eller følgeskader. Det betyder, at hvis dit selvbookede fly f.eks. bliver forsinket eller aflyst, så du går glip af et arrangement, kan vi desværre ikke påtage os ansvaret for disse omstændigheder.
4.2c Hvis begivenheden udsættes uden for tidsrummet for din rejse, vil vi kun ombooke de dele af rejsen, du har booket hos os, til den nye begivenhedsdato, så du kan deltage i begivenheden. For at undgå overraskelser tilbyder vi en omfattende servicepakke under bookingprocessen. Med din booking modtager du servicepakken "All In One". Du har også mulighed for at opgradere til Premium Plus-pakken, som især er praktisk, hvis dine rejsedatoer ikke er så fleksible. For flere detaljer, se artikel 10 i vores generelle vilkår og betingelser.
Rejsen bør kun ændres i tilfælde af en væsentlig ændring i kamptidspunktet, som ikke passer ind i din nuværende rejseplan. Latravel.dk beregner et minimum på 2 timer mellem det planlagte ankomsttidspunkt og begivenhedens start. Latravel.dk ændrer kun fly og/eller hotel, hvis det er nødvendigt på grund af ændringen i kamptidspunktet.
4.3 Latravel.dk har retten til at foretage en væsentlig ændring af aftalen på grund af væsentlige omstændigheder, som kommunikeres til dig uden forsinkelse. Latravel.dk kan også ændre aftalen på grund af væsentlige omstændigheder, der er meddelt dig, selvom du kun vil lide mindre forringelser som følge heraf. Dette kan indebære små tilpasninger af flyrejser, blandt andre mulige ændringer.
4.4 Latravel.dk forbeholder sig retten til at foretage ændringer i din bookede rejse for at sikre, at du ikke bliver indkvarteret på et overbooket hotel eller går glip af kampen pga. ændrede flyafgange eller kamptidspunkter. Generelt kan følgende ændringer forekomme:
- Hoteller: I særlige tilfælde kan dit hotel være fuldt booket. I så fald vil vi arbejde på at finde et alternativ og altid bestræbe os på at finde et tilsvarende hotel. Du vil altid få besked om eventuelle ændringer før afrejse. Disse kan ikke forhandles.
- Flyrejser: Flytider kan ændre sig uden for vores kontrol. Hvis en tidsændring ikke afviger med mere end 5 timer fra det, du har booket, skal du acceptere ændringen, medmindre det betyder, at du ikke kan nå frem til kampen til tiden. Hvis afgangstiden er mere end 5 timer tidligere eller senere end oprindeligt booket, vil vi forsøge at finde et alternativ sammen med dig. Enhver ændring af din rejse vil blive formidlet til dig før afgang.
- Billetter til arrangementer: Vi kan tilbyde dig en opgradering af arrangementsbilletterne. Nogle gange er en opgradering den eneste mulighed. I så fald skal du acceptere opgraderingen, men vi underretter dig naturligvis inden kampen.
Artikel 5: Udskiftning af den deltagende person
5.1 Hvis du ikke er i stand til at deltage i rejsen, kan en anden person deltage på de betingelser, der er angivet i afsnit 2 og 3.
5.2 Betingelserne for udskiftning af deltagende er som følger:
a) Stedfortræderen opfylder alle de betingelser, der er forbundet med rejsen eller arrangementet.
b) Anmodningen indgives senest 10 dage før afrejse eller så tidligt, at de nødvendige handlinger og formaliteter for stedfortræderen kan udføres.
c) Vilkårene for Latravel.dk’s leverandører forhindrer ikke udskiftningen.
d) Alle omkostninger i forbindelse med stedfortræderen skal betales rettidigt og fuldt ud af dig eller stedfortræderen.
5.3 Den rejsende kan udpege en stedfortræder op til 10 dage før rejsens begyndelse, medmindre der er særlige grunde, der forhindrer dette. Der vil blive opkrævet et administrationsgebyr på 441 kr. pr. person for udpegning af en stedfortræder. Hvis der opstår ekstra omkostninger grundet ændringer af deltagere hos tjenesteudbydere, vil disse også blive videregivet. Ved en sådan kontraktoverdragelse hæfter den rejsende som oprindelig booker og stedfortræderen i fællesskab for de opståede ekstraomkostninger. Den rejsende er forpligtet til at oplyse det fulde navn, nationalitet og fødselsdato på den stedfortrædende deltager. Afhængigt af klubben, flyselskabet eller hotellet er en navneændring ikke altid mulig. Derfor vil denne mulighed først blive tjekket med klubben, hotellet, flyselskabet og leverandøren. Hvis en navneændring ikke er mulig, skal der købes en ny billet afhængigt af tilgængelighed. Dette vil blive kommunikeret til bookeren og sendt videre.
Kontakt os, så oplyser vi dig gerne om omkostningerne.
Artikel 6: Rejsedokumenter
6.1 Latravel.dk giver dig de nødvendige rejsedokumenter, herunder (hvis relevant) din hotelreservation, flyoplysninger og oplysninger om billetter til arrangementet, senest 7 dage efter den fulde betaling. billetter til arrangementet sendes senest 24 timer før kampstart. Det er altid billetter til hjemmebaneafsnittet i den pågældende klub, vi sender. Vær opmærksom på dette. Det er ikke tilladt at bære modstanderholdets klubtrøje under kampen. Hvis rejsedokumenterne ikke er i din besiddelse 7 dage efter den fulde betaling, skal du kontakte Latravel.dk.
6.2 Du er forpligtet til grundigt at kontrollere de rejsedokumenter, der leveres af Latravel.dk, for eventuelle fejl umiddelbart efter modtagelsen. Hvis rejsedokumenterne er ukorrekte, skal du straks kontakte Latravel.dk. Latravel.dk er ikke ansvarlig for eventuelle tab eller omkostninger, hvis det senere viser sig, at rejsedokumenterne er forkerte. Omkostninger i forbindelse med ændring af rejsedokumenterne grundet forkerte eller ufuldstændige oplysninger er dit ansvar.
6.3 Du er selv ansvarlig for at have de korrekte og gyldige grænse- og rejsedokumenter, såsom gyldigt pas/identitetskort, visum og eventuelle sundhedsrelaterede dokumenter. Du skal selv indhente disse oplysninger fra de relevante myndigheder. Latravel.dk er ikke ansvarlig for eventuelle tab eller omkostninger, hvis du ikke har de korrekte og gyldige grænse- og rejsedokumenter. Vi påtager os intet ansvar over for dig, hvis du eller et medlem af din gruppe rejser uden det korrekte pas og visum eller uden de nødvendige vaccinationer.
6.4 Latravel.dk anbefaler på det kraftigste, at du tegner en komplet rejseforsikring hos en ekstern udbyder.
Artikel 7: Ansvar og Force Majeure
7.1 Latravel.dk forpligter sig til at opfylde aftalen i overensstemmelse med de forventninger, som du med rimelighed måtte have baseret på aftalen. Du skal overholde alle instruktioner, anvisninger og generelle vilkår og betingelser (eller reservationsbetingelser) fra Latravel.dk og de tredjeparter og leverandører, det involverer.
7.2 Latravel.dk påtager sig intet ansvar for eventuelle erstatningskrav af nogen slags, hvis:
A) manglen ikke kan tilskrives det eller den person, hvis bistand benyttes til udførelsen af aftalen, fordi:
- manglen kan tilskrives dig selv; eller
- manglen ikke kunne forudses eller afhjælpes og kan tilskrives en tredjepart, der ikke er involveret i leveringen af de tjenester, der er inkluderet i rejsen; eller
- manglen skyldes force majeure, unormale og uforudsigelige omstændigheder, der er uafhængige af partens vilje, og hvis konsekvenser ikke kunne have været undgået på trods af alle forholdsregler;
B) Du har været i stand til at få dækket skaden via en forsikring, f.eks. rejse- og/eller afbestillingsforsikring og/eller sundhedsforsikring, eller hvis du allerede er blevet kompenseret på anden vis;
C) og i det omfang en traktat eller lov udelukker eller begrænser ansvaret.
7.3 Med forbehold for bestemmelserne i de foregående afsnit i denne artikel er Latravel.dk’s ansvar for andre skader end dem, der er forårsaget af død eller personskade og tab af rejseoplevelse, begrænset til maksimalt tre gange rejsesummen. Latravel.dk’s ansvar for tab af fornøjelse/smerte og lidelse er begrænset til maksimalt én gang rejsesummen.
7.4 I tilfælde af flyforsinkelser, som du vil (og kan) anmode om kompensation for, skal du kontakte flyselskabet direkte. Du kan kontakte flyselskabet via formularen på deres hjemmeside eller via brev. Angiv, at der var en forsinkelse med dato, flynummer og lufthavn. Angiv også beløbet for kompensationen og andre skader, og hvilken konto det skal indsættes på. Fremlæg dokumentation. Flyselskabet skal betale kompensationen inden for en rimelig tidsfrist.
Artikel 7.5: Mistet eller beskadiget bagage
Hvis indchecket bagage går tabt, ankommer for sent eller bliver beskadiget under flyvningen, er flyselskabet ansvarligt. Skaden må ikke skyldes en selvforskyldt defekt, som f.eks. en utæt solcremeflaske, der ikke var forseglet ordentligt. Denne ansvarsregel gælder kun for indchecket bagage. Passageren er stadig ansvarlig for håndbagage. Flyselskabet kan kun holdes ansvarligt, hvis de selv begår en fejl. Det er vigtigt at rapportere enhver bagageskade til flyselskabet så hurtigt som muligt, ideelt set straks efter opdagelsen eller så snart den er bemærket, for at sikre en hurtig løsning af problemet. De fleste flyselskaber har bestemte tidsfrister for rapportering af bagageskader, som regel inden for et vist antal dage efter flyvningen. Det er vigtigt at tjekke flyselskabets politik vedrørende bagagekrav og anmeldelsesprocedurer for at sikre, at deres krav overholdes. I tilfælde af tab eller tyveri af bagage på hotellet er det vigtigt at indgive en skriftlig skadeanmeldelse med det samme i hotellets reception samt informere det lokale politi. Bemærk: Vi er ikke ansvarlige for tab eller tyveri af bagage på hotellet. Du bør kontakte din rejseforsikring for skadeshåndteringen.Artikel 8: Klager
8.1 Latravel.dk bestræber sig på at sikre en problemfri rejseoplevelse for dig. Ikke desto mindre kan der opstå problemer. Hvis du på noget tidspunkt har klager eller støder på problemer, skal du straks informere om dem via Latravel.dk’s nødnummer og bekræfte denne indberetning skriftligt (via e-mail eller sms) til Latravel.dk Denne indberetning gør det muligt for Latravel.dk at løse problemet på stedet og med det samme, hvis det er muligt.
8.2 Klager, der ikke er blevet indberettet med det samme (beviseligt) i overensstemmelse med artikel 8.1 under rejsen, vil ikke blive taget i betragtning ved hjemkomsten. Hvis du har indberettet en klage under rejsen, og den ikke er blevet løst tilfredsstillende, skal du indsende den skriftligt via e-mail ([email protected]) til Latravel.dk inden for 30 dage efter din hjemkomst. Hvis du ikke gør dette, vil klagen ikke længere blive behandlet, og eventuelle rettigheder vil bortfalde. Hvis du har indsendt din klage rettidigt, vil Latravel.dk svare på klagen inden for maksimalt 10 arbejdsdage via e-mail eller brev.
Artikel 9: Tvister/Uoverensstemmelser
Hollandsk lov gælder for alle tvister mellem dig og Latravel.dk. Tvister skal udelukkende indbringes for den hollandske domstol. Hvis din bopæl ikke er i Holland, kan du også indbringe enhver tvist for en udenlandsk domstol. Enhver reklamationsret bortfalder et år efter rejsens afslutning eller, hvis rejsen ikke har fundet sted, et år efter den oprindelige startdato.
Artikel 10: Servicepakker
Article 10.1
Når du booker, modtager du servicepakken "All In One". Derudover kan du vælge Premium Plus-pakken mod et ekstra gebyr, hvilket vi anbefaler, hvis du er mindre fleksibel med hensyn til dine rejsedatoer i tilfælde af en ændring af kampdatoen.
All In One servicepakken:
- Sædegaranti
- Garanteret Rejsegarantifonden
- Direkte personlig kundeservice 24/7
Hvis kampen flyttes, sørger vi for, at de rejsearrangementer, du har bestilt hos os, bliver rettet til, så du stadig kan deltage i kampen. Her er, hvad vi tilbyder:
- Ændring af rejsedatoer: Vi ændrer dine rejsedatoer uden ekstra omkostninger. Vi ændrer kun flyrejsen (ud- eller hjemrejse) eller hotelreservationen, hvis det er nødvendigt for at imødekomme det nye kamptidspunkt.
- Dækning af omkostninger: Ændringsomkostningerne dækkes af os, så du ikke får ekstra udgifter.
- Ombooking af fly: Hvis du har booket dit fly gennem os, og det skal ændres for at deltage i kampen, dækker vi omkostningerne for ombookingen.
- Hotelovernatning: Hvis du har booket et hotel gennem os og har brug for en ekstra nat grundet den nye kampdato, dækker vi omkostningerne for den ekstra nat. Hvis kampen flyttes til en anden uge, justerer vi dine fly- og hotelreservationer i overensstemmelse hermed og fastholder det samme antal hotelovernatninger.
- Kampbilletter: Billetterne forbliver gyldige til den oprindeligt bookede kamp. Hvis kampen flyttes, vil billetterne være gyldige til den nye dato. Bemærk, at disse billetter ikke kan refunderes. Muligheden for navneændringer afhænger af klubbernes vilkår.
- Ændring af indkvartering: Hvis du foretrækker at afkorte dit ophold, vil vi imødekomme denne anmodning. Der gives dog ingen refusion for det afkortede hotelophold.
- Begrænset tilbagebetaling: Bemærk, at kontant tilbagebetaling eller gavekort ikke er muligt.
- Politik for ændring af kamp: Det er ikke muligt at vælge en anden kamp uden ekstra omkostninger.
Premium Plus-servicepakken:
- Sædegaranti
- Garanteret Rejsegarantifonden
- Direkte personlig kundeservice 24/7
I tilfælde af, at en kamp flyttes, sørger vi for, at dine rejsearrangementer, som du har booket gennem os, bliver ændret, så du stadig kan deltage i arrangementet. Her er, hvad vi tilbyder:
- Ændring af rejsedatoer: Vi ændrer dine rejsedatoer uden ekstra omkostninger. Vi ændrer kun flyrejsen (ud- eller hjemrejse) eller hotelreservationen, hvis det er nødvendigt for at imødekomme det nye kamptidspunkt.
- Dækning af omkostninger: Ændringsomkostningerne dækkes af os, så du ikke får ekstra udgifter.
- Ombooking af fly: Hvis du har booket dit fly gennem os, og det skal ændres for at deltage i kampen, dækker vi omkostningerne for ombookingen.
- Hotelovernatning: Hvis du har booket et hotel gennem os og har brug for en ekstra nat grundet den nye kampdato, dækker vi omkostningerne for den ekstra nat. Hvis kampen flyttes til en anden uge, justerer vi dine fly- og hotelreservationer i overensstemmelse hermed og fastholder det samme antal hotelovernatninger.
- Billetter til arrangementer: Billetterne forbliver gyldige til den oprindeligt bookede kamp. Hvis begivenheden flyttes, forbliver billetterne gyldige til den nye dato. Bemærk, at disse billetter ikke kan refunderes. Muligheden for navneændringer afhænger af klubbernes vilkår.
- Ændring af indkvartering: Hvis du foretrækker at afkorte dit ophold, vil vi imødekomme denne anmodning. Der gives dog ingen refusion for det afkortede hotelophold.
- Mulighed for værdikupon: Hvis den nye kampdato ikke passer dig, vil du modtage fuld refusion i form af en værdikupon til en værdi af den samlede billetpris. Denne værdikupon giver dig mulighed for at bestille en ny fodboldrejse efter eget valg og er gyldig i et år.
- Begrænset tilbagebetaling: Bemærk, at kontant tilbagebetaling ikke er muligt.
- Politik for ændring af kamp: Det er ikke muligt at vælge en anden kamp uden ekstra omkostninger.
Artikel 10.2: Kun billetter
Kampbilletter er gyldige til den oprindeligt bestilte kamp. Hvis kampen flyttes, forbliver billetterne gyldige til den nye dato. Bemærk: Disse billetter kan ikke ændres eller refunderes. Muligheden for navneændringer afhænger af klubbernes vilkår.
Artikel 11: Afbestilling af rejsen
Det er muligt at afbestille din rejse. Det gør du ved at anmode om en afbestilling via en e-mail til [email protected], hvor du angiver dit bookingnummer. Vi vil herefter afbestille rejsen for dig. Vær dog opmærksom på, at dele af din rejse muligvis ikke kan refunderes helt eller delvist. Refusionen sker i form af en værdikupon, som du kan bruge hos os til at bestille en ny rejse inden for et år fra udstedelsesdatoen, og kun for de elementer, der stadig kan afbestilles på det tidspunkt. Hvis du foretrækker en kontant tilbagebetaling, vil der blive opkrævet et administrationsgebyr på 10% af rejsesummen, og det vil også kun gælde for de dele, der stadig kan afbestilles på det tidspunkt. Hvis du har tegnet en rejseforsikring, kan du kontakte dit forsikringsselskab for at gøre krav på de omkostninger, som vi ikke kan refundere.
Artikel 12: Fejl i personoplysninger
Dit navn, din tiltale, din fødselsdato og din nationalitet skal udfyldes som angivet i dit pas eller identitetskort. Forkortelser, kælenavne og initialer er ikke tilladte. Dit fornavn og efternavn skal angives fuldt ud som i dit pas eller identitetskort i forbindelse med reservationen. Hvis du alligevel ved en fejl kommer til at indtaste forkerte oplysninger, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan få rettet oplysningerne. Vi vil derefter kontakte flyselskabet, hotellet og leverandøren af fodboldbilletterne for at ændre dine oplysninger. Omkostninger som følge af ændringer af en booking pga. forkerte eller ufuldstændige data er dit ansvar. Vi opkræver også et administrationsgebyr på 220 kr.
Artikel 13: Rabatkoder/gavekort/værdikuponer
Rabatkoder, gavekort eller værdikuponer kan indløses i feltet "Rabatkode" ved afslutningen af bookingprocessen. Bemærk, at der kun kan bruges én kode pr. booking, og at det derfor ikke er muligt at bruge flere koder til én booking.
Artikel 14: FC Barcelona Stadion.
I tilfælde af at en kamp flyttes til et andet sted inden for samme by, forbliver din billet gyldig til adgang til det nye spillested. Refusion eller ombytning vil ikke blive givet. Ved at købe en billet accepterer du at deltage i kampen på det anviste sted, uanset om det er Estadio Olimpico eller det nye Camp Nou, når det er afsluttet.